10 Mart 2011 Perşembe

İntihar girişiminden tecavüz çıktı!

Bayram OK / SAMSUN (AHT)

Samsun'da tecavüze uğradıktan sonra bunalıma giren S.F. (19), hap içerek intihar girişiminde bulundu. Olay, S.F.'nin hastanede verdiği ifadenin ardından ortaya çıktı.

Samsun'un Canik ilçesi Düvecik köyünde meydana gelen olayda, yaklaşık 3 ay önce M.K. (21), kız arkadaşı S.F. (19)'yi ailesiyle tanıştırmak için evine götürdü. Evde anne ve babası olmayan M.K., genç kız ile zorla ilişkiye girdi. Bunalıma giren S.F., yaklaşık bir hafta önce 25 adet hap içerek intihar etmek istedi. Ailesi tarafından Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne (OMÜ) kaldırılan S.F. tedavi altına alındı. Kendine geldikten sonra jandarma tarafından ifadesi alınan S.F., başından geçen olayları anlattı. Bunun üzerine savcılık soruşturma başlattı. S.F.'nin ifadesinde, "M.K. ile arkadaştık. Ciddi düşündüğünü ve evlenmek istediğini söylüyordu bana. Bunun için ailesi ile tanıştıracağını söyleyerek beni evlerine götürdü. Eve gittiğimizde kimse yoktu. Burada bana zorla sahip oldu. Bundan dolayı bunalıma girdim. İntihar etmek istedim" dediği öğrenildi.

Bunun üzerine Canik İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri M.K.'yi yakalayarak gözaltına aldı. Verdiği ifadesinde, "S.F. ile 3 ay önce seviştik. Zorla ilişkiye girmedik, kendisinin isteği ile ilişkiye girdik" diye kendini savunduğu öğrenildi. Jandarmada işlemleri tamamlanan M.K. adliyeye sevk edildi.


View the original article here


This post was made using the Auto Blogging Software from WebMagnates.org This line will not appear when posts are made after activating the software to full version.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder