27 Şubat 2011 Pazar

Erdoğan'ı protestoya sert müdahale!

Başbakan’ın konuşma sırasında ayağa kalkan gençler "eğitim sistemini" protesto etti. Bu sırada korumalar 2 genç kıza müdahele etti. Başbakan Erdoğan, müdahale sırasında konuşmasına devam etti. Salonda bulanan öğrenciler, yaşananları şaşkınlıkla izledi.

FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYIN...

Bazı öğrencilerin yaşananlara alkış tuttuğu görüldü. Başbakan Erdoğan, "Bu tür toplantıları provoke etme anlayışına sahip yetişme tarzlarını anlamakta tabii mümkün değil" dedi. Başbakan’ın bu sözleri salondan büyük alkış aldı. 2 kız öğrenci ise karga tulumba dışarı çıkartıldı.

Haberin Devamı
mynetClientServer.write("gazete_580x50");

PROTESTOCU ARKADAŞLARLA GÖRÜŞTÜM

Başbakan Erdoğan, protestonun ardından yaptığı basın toplantısından değerlendirmelerde bulundu. Erdoğan "konuşmamızın başında müdahale yapılması şık değildi. Arkadaşlarımız kendilerini dışarı çıkardılar. Sonra 'alıp yanıma getirin' dedim, kendileriyle görüştüm. Tutarlı olmayan ifadeleri vardı. Tabii üzüldüm. Onların gündeminde yumurta var. ''Yumurta atmayacaktık' dediler. 'Yaptığınız iş yumurta atmanın farklı bir versiyonuydu' dedim. 'Ben tıp fakültesine girmek istiyorum ama giremiyorum, halim ne olacak' gibi istedikleri üniversiteye girememekle ilgili sorunlar ifade ettiler. Ben de istediğim üniversiteye giremedim ama ben protesto eylemine girmedim. Neresi isabet ettiyse oraya girdik. Dünyanın hiçbir yerinde de istediğiniz yere girmek mümkün değildir. Olay budur" diye konuştu.


Erdoğana Eğitim Sistemi Protestosu | video.mynet.com


View the original article here


This post was made using the Auto Blogging Software from WebMagnates.org This line will not appear when posts are made after activating the software to full version.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder